هیئت الشهداء قزوین
هیئت الشهداء قزوین

********** مسـجــد الــهـادی **********


هشدار رهبری به سران قوا/ تاکید احمدی‌نژاد بر اصلاح بازار ارز/ تکذیب سفر ولایتی به آمریکا

هشدار رهبر انقلاب به مسولان و روسای قوا در پرهیز از دامن زدن به اختلافات، تکذیب سفر ولایتی به آمریکا، انتقاد فعلان رسانه ای و مراجع عظام تقلید از نامه نگاری های اخیر سران قوا از مهمترین محورهای خبری در حوزه سیاست در هفته گذشته بود.

نامه نگاری سران قوا در روزهای گذشته و انتقادات صورت گرفته از این اقدام از جمله هشدار رهبر انقلاب به سران قوا یکی از مهمترین رخدادهای سیاسی کشور در هفته  اخیر بود.

قدردانی صالحی از اخضر ابراهیمی برای تلاش در برقراری آتش بس در سوریه
 
وزیر امورخارجه کشورمان در تماس تلفنی با اخضر ابراهیمی نماینده سازمان ملل در امور سوریه از تلاشهای وی در برقراری آتش بس در سوریه تشکر و قدردانی کرد. در این گفتگوی تلفنی علی اکبر صالحی با اشاره به نتایج سودمند سفر ایشان به تهران اعلام آتش بس را گامی مهم در مسیر شروع روند سیاسی حل بحران سوریه ارزیابی کرد.
 
اخضر ابراهیمی نیز با تشکر متقابل از تلاشهای کشورمان و تمجید از نقش مثبت و فعال جمهوری اسلامی ایران در رسیدن به این دستاورد، ابراز امیدواری کرد که با رعایت کامل آتش بس از سوی همه طرفها، مقدمات دستیابی به یک آرامش پایدار و با ثبات در سوریه فراهم شود.
 
محکومیت حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سودان
 
در پی حمله هوایی هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی به خاک کشور سودان و بمباران حومه پایتخت این کشور سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن محکومیت شدید این اقدام تجاوزکارانه ، آن را مغایر با قوانین بین المللی و ناقض حاکمیت ملی و تمامیت ارضی کشورها ارزیابی کرد. رامین مهمان پرست سخنگوی وزارت امور خارجه افزود : جمهوری اسلامی ایران ضمن یاد آوری مسئولیت سازمانهای منطقه ای و نهادهای ناظر بر حفظ صلح و امنیت بین المللی در این خصوص ، خواستار اتخاذ موضع مناسب و انجام مسئولیت خطیر آنها در برابر این تجاوز آشکار و جلوگیری از تکرار آن در آینده می باشد.
 
وی بر ضرورت هوشیاری کشورهای منطقه و اتخاذ مواضع مستحکم در قبال تجاوز رژیم صهیونیستی به یک کشور مسلمان عضو اتحادیه عرب تاکید کرد.
 
تاکید احمدی نژاد بر اصلاح بازار ارز/ تشکیل کمیته برخورد با گرانی ها در وزارت کشور
 
رئیس ‌جمهور در جلسه هیات وزیران بر ضرورت کنترل تمامی فرآیندهای تنظیم بازار کالا و ارز تاکید کرد و گفت: تیم اقتصادی در این زمینه باید به گونه‌ای اقدام کند تا برخی سوء استفاده‌ کنندگان نتوانند فشارهای اقتصادی را بر مردم تحمیل کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، محمود احمدی‌نژاد در ابتدای جلسه هیات وزیران که صبح امروز تشکیل شد، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان و با اشاره به فضائل ماه ذی‌الحجه اظهار داشت: این ماه، ماه نتیجه‌ گیری همه تلاش‌ها، اخلاص‌ها و عبودیت‌ها از ماه مبارک رمضان تاکنون است.
 
رئیس ‌جمهور در جلسه هیات وزیران بر ضرورت کنترل تمامی فرآیندهای تنظیم بازار کالا و ارز تاکید کرد و گفت: تیم اقتصادی در این زمینه باید به گونه‌ای اقدام کند تا برخی سوء استفاده‌کنندگان نتوانند فشارهای اقتصادی را بر مردم تحمیل کنند.
 
در این جلسه تأکید شد تا با توجه به اینکه مطابق تصمیم دولت می‌بایستی کالاهای مصرفی با ارز مرجع وارد شود، تدابیر لازم برای مقابله با افزایش غیرقانونی و خودسرانه این کالاها از سوی افراد سودجو صورت گیرد و مسئولان ذیربط موضوع را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ نمایند.
 
انتقاد شدید دو تن از مراجع به نامه نگاری ها/ایجاد تنش درجامعه حرام است
 
 دو تن از مراجع عظام تقلید شیعیان با اشاره به نامه نگاری‌های اخیر در کشور از سوی مسئولان، از ایجاد تنش در جامعه انتقاد کردند.
 
نامه نگاری های اخیر سران قوا و حاشیه های فراوان آن با وجود مشکلات اقتصادی مردم کشور، باعث شد آیت الله ناصر مکارم شیرازی و آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید شیعیان واکنش شدید اعتراضی به آن داشته باشند.
 
آیت الله مکارم شیرازی: ایجاد تنش در جامعه حرام است
 
آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی صبح چهارشنبه در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به نامه نگاری‌های اخیر در کشور از سوی برخی مسئولان، نسبت به عواقب هرگونه تنش آفرینی هشدار داد.
 
ایران هواپیمای بدون سرنشین بسیار پیشرفته‌تری از "پهپاد ایوب" دارد
 
وزیر دفاع گفت: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر هواپیماهای بدون سرنشینی را با تکنولوژی و فناوری بسیار پیشرفته تر از پهپادی در اختیار دارد که اخیرا از سوی نیروهای حزب الله بر آسمان رژیم صهیونیستی به پرواز درآمده است.
 
سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: مسلما تکنولوژی پهپادی که اخیرا توسط نیروی مقاومت لبنان بر فراز رژیم اشغالگر قدس به پرواز درآمد و چشمان دشمنان را خیره کرد، آخرین فناوری و تکنولوژی ایران نبود.
 
وی خاطر نشان کرد: قدرت نمایی حزب الله با پرواز هواپیمای بدون سرنشین ایوب بر آسمان رژیم صهیونیستی هیمنه و قدرت پوشالی این رژیم جعلی را فرو ریخت و ضربه محکمی را به آنان وارد کرد.
 
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: رژیم صهیونیستی بر روی سیستم پدافند هوایی و گنبد آهنی اش بسیار تبلیغات کرده بود اما این پهپاد آنان را رسوا کرد و آبروی شان را برد چون آنها با انجام عملیات روانی بر روی قدرت نظامی شان به کشورهای مختلف تجاوز می کنند و زمانی که این از درون متلاشی شود قدرتشان کاملا به لحاظ روانی شکسته خواهد شد.
 
این پهباد که به نام ایوب ماندگار شد توانست از سامانه دفاع موشکی «گنبد آهنین» که در سرتاسر مرز نوار غزه مستقر شده بدون شناسایی عبور کرده و ضمن پرواز بر فراز مهمترین پایگاه‌های نظامی و هسته ای اسرائیل عملیات شناسایی خود را انجام دهد.
 
تکذیب سفر ولایتی به آمریکا
 
سید مرتضوی نبوی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سئوالی در خصوص شایعه سفر علی اکبر ولایتی مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری به آمریکا برای مذاکره با سران این کشور گفت: قطعا این موضوع شایعه است و محلی از حقیقت ندارد.
نبوی افزود: مواضع ولایتی در خصوص رابطه با آمریکا صریح تر از آن است که این گونه شایعات به ایشان منتسب شود چرا که آقای ولایتی حتی در خصوص برخی سخنان در سفر اخیر رئیس جمهور به آمریکا مواضعی اتخاذ کردند.
 
ابراز نگرانی شدید ایران از وقوع درگیریها در میانمار
 
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان از انتشار اخباری مبنی بر درگیری مجدد میان اقوام مختلف در میانمار بشدت ابراز نگرانی کرد. رامین مهمانپرست با تأکید بر لزوم حل ریشه ای منازعات قومی در میانمار، موضوع مسلمانان این کشور را مورد توجه قرار داد و خواستار حل سریع مشکلات و صیانت از حقوق اولیه آنها توسط دولت میانمار شد.
 
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای مساعدت به دولت میانمار با هدف حل ریشه ای منازعات قومی و مذهبی در این کشور ابراز امیدواری کرد: اقدامات دولت میانمار موجب بازگشت صلح پایدار و همزیستی مسالمت آمیز میان مسلمانان و جامعه بوداییان در میانمار و نیز استقرار آرامش در منطقه شود.
 
گفتنی است، به دنبال درگیریهای خونین در خردادماه گذشته، اخبار واصله از استان راخین در غرب میانمار حکایت از آغاز مجدد درگیریها در این کشور دارد.
 
احمدی‌نژاد: در جلسه سوال از رئیس جمهور ناگفته ها را می گویم
حسین علی حاجی دلیگانی عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه مشترک هیئت رئیسه این فراکسیون با رئیس جمهور گفت: در این جلسه احمدی نژاد اعلام کرد که سئوال از رئیس جمهور را فرصتی برای بیان حرف های نگفته می داند.
 
 وی گفت: پس از بیانات مهم رهبر انقلاب در استان خراسان شمالی و تاکید ایشان بر لزوم تعامل و همدلی قوا در جلسه شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان در خصوص راهکارهای افزایش تعامل میان قوا و وظایف فراکسیون اصولگرایان در این راستا بحث و بررسی هایی صورت گرفت.اعضای شورای مرکزی در همین راستا پیشنهاد دادند که با روسای قوا جلساتی را برای بررسی راهکارهای افزایش تعاملات داشته باشیم که این پیشنهاد در جلسه شورای مرکزی به تصویب رسید.

وی ادامه داد: اولین جلسه روسای قوا یکشنبه هفته گذشته با حضور ریاست فراکسیون اصولگرایان و 9 نفر از اعضای این فراکسیون با رئیس جمهور برگزار شد.
 
وی با اشاره به رایزنی نمایندگان با احمدی نژاد در مورد طرح سئوال از رئیس جمهور تصریح کرد:احمدی نژاد به هیچ عنوان از طرح سئوال از رئیس جمهور در صحن علنی نگران و ناراحت نبود و اعلام کرد که من سئوال از رئیس جمهور را فرصت می دانم که حرفهای نگفته را در مجلس بیان کنم.
 
به گزارش مهر،هفته گذشته نیز فروزنده معاون پارلمانی رئیس جمهور اعلام کرد که 40 نفر از امضا کنندگان طرح سئوال از رئیس جمهور انصراف داده اند و این طرح باید از دستور کار مجلس خارج شود اما امروز علی مطهری طراح سئوال از رئیس جمهور اعلام کرد، این طرح با 83 امضا بار دیگر به هیئت رئیسه ارائه شده است.

برداشت‌های منفی از وحدت ملی ناشی از سوءبرداشت یا اغراض سیاسی است
 
هاشمی رفسنجانی برخی برداشت‌های منفی از وحدت ملی را ناشی از سوءبرداشت و یا اغراض سیاسی و جناحی دانست و گفت: استفاده از همه ظرفیت‌های نظام و دلسوزان کشور به منظور ایجاد وحدت و همدلی همواره مورد تأکید و اهتمام امام راحل(ره) و رهبری معظم انقلاب بوده است.
 
وی افزود: برخی سوءمدیریت‌ها، متأسفانه تردیدهایی به ویژه در نزد نسل جوان و قشر تحصیلکرده ایجاد کرده است که باید شجاعانه آن را مطرح و درصدد رفع آن برآییم.
 
وی تأکید کرد: دروغ، تهمت، شایعه‌سازی و بداخلاقی‌های سیاسی و ریاکاری جناحی به اخلاقیات و باورهای مردم صدمه زده است که باید برای اصلاح آن اقدام شود.
 
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیان راهکارهای خروج از معضلات و مشکلات کنونی کشور، به وفاداری و عشق اکثریت مردم به اسلام و نظام اسلامی اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر نیز اگر مردم، صداقت، تدبیر و سلامت را به صورت عملی و نه شعاری در عرصه‌های مهم مدیریت و تصمیم‌گیری ببینند، در برابر دشمنان خارجی همواره پشتیبان و همراه نظام خواهند بود.
وی افزود: نظام اسلامی و ساختار آن مورد حمایت و علاقه مردم است و اگر انتقاد و ایرادی ابراز می‌شود، برای رفع مشکلات و اصلاح برخی سوءمدیریت‌هاست.
 
هاشمی رفسنجانی به عرصه حساس بین‌المللی و سیاست خارجی اشاره کرد و گفت: قدرت‌های استکباری همواره منافع خود را در سایر کشور جستجو می‌کنند و دلشان به حال ملت‌ها نسوخته و در حال حاضر نیز با اعمال تحریم‌های شدید و ناجوانمردانه می‌خواهند کاری را که با جنگ نمی‌توانند پیش ببرند با فشارهای همه‌جانبه خارجی و بعضاً داخلی به سرانجام برسانند و ملت و مردم ایران را تسلیم خواسته‌های زورگویانه خود کنند.
 
وی افزود: در این عرصه تدبیر، هوشمندی و جلوگیری از تنش و نیز در پیش گرفتن تصمیمات مدبرانه و منطقی ما را به ساحل امن خواهد رساند.
 
بیانیه فعالان رسانه‌ای درباره نامه‌نگاری اخیر سران قوا

جمعی از فعالان رسانه ای با بیان اینکه نامه‌نگاری‌های دوجانبه سران قوا ، تضعیف‌کننده اقتدار ملی است، تاکید کردند: مسوولان‌ موظف‌اند وجه اصلی همت خود را ‫توجه به اولویت‌های اصلی کشور و مسائلی نظیر گرانی، تورم، اشتغال، نابه‌سامانی بازار و... قرار دهند.
 
 در بیانیه فعالان رسانه ای آمده است: از دید ما نامه‌نگاری‌های دوجانبه، تضعیف‌کننده اقتدار ملی است و تلاش رسانه‌ها در این باره به تنهایی، برای مهار این رویارویی‌ها کافی نیست، با این حال ما امضاکنندگان این نامه، به وسع و توان خویش خواهیم کوشید تا در جهت اجرای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، فضای رسانه‌ای را تا حد امکان به دور از تنش و مناقشه حفظ کنیم.

اهالی رسانه بر این باورند که منافع و مصالح ملی برای هر امر دیگری مقدم است و مسوولان‌ موظف‌اند وجه اصلی همت خود را ‫توجه به اولویت‌های اصلی کشور و مسائلی نظیر گرانی، تورم، اشتغال، نابه‌سامانی بازار و... قرار دهند که آحاد ملت را تحت تاثیر و فشار قرار داده است؛ با امید به فضل خداوند قادر متعال، این دشواری‌ها نیز با پیروزی ملت سعادتمند ایران، به پایان خواهد رسید.

تحویل طرح سئوال از رئیس‌جمهور با 83 امضا به هیات رئیسه مجلس
 
علی مطهری از طراحان اصلی طرح سئوال از رئیس جمهور از تحویل مجدد این طرح به هیات رئیسه مجلس با 83 امضا خبر داد.
 
این درحالی است که فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی تصمیم گرفته اند برای پس گرفتن امضاها از طرح سوال از رئیس جمهور تلاش کنند.
 
 تحریک احساسات مردم در جهت اختلاف خیانت است/ هشدار به سران قوا

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز چهارشنبه در دیدار هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان، در سخنان مهمی با تبیین مراحل مختلف مبارزه کلان و شصت ساله ملت ایران با دولت مستکبر آمریکا و شکست های سلسله وار و تنزل جایگاه سیاسی، اقتصادی، نظامی و اصول فکری آمریکا در مقابل پیشرفتهای شگرف مادی و معنوی نظام اسلامی، درس های بزرگ این مبارزه ادامه دار را حفظ ایستادگی و‌ بصیرت، ‌توکل بر خدا، کار و تلاش بی وقفه، و وحدت میان مسئولان دانستند و تأکید کردند: مسئولان بویژه سران سه قوه باید با وظیفه شناسی و درک شرایط حساس کنونی، از هرگونه کشاندن اختلافها به میان مردم خودداری کنند و بدانند از امروز تا روز انتخابات، هر کسی که بخواهد از احساسات مردم در جهت اختلافات استفاده کند، قطعاً به کشور خیانت کرده است.
 
حضرت آیت الله خامنه ای اتحاد و وحدت را نیز بسیار مهم خواندند و تأکید کردند: یکی از موارد مضرّ، اختلاف میان مسئولان و بدتر از آن کشاندن اختلاف به میان مردم است.

ایشان افزودند: من به مسئولان و رؤسای قوا هشدار میدهم که مراقب باشند و اختلافات را به میان مردم نکشانند.

حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه رهبری از رؤسای قوا حمایت کرده و حمایت خواهد کرد، خاطر نشان کردند: نامه نگاریهای اخیر و مطالب آن به هیچ وجه موضوع مهمی نیست اما این اختلاف نظرها نباید به میان مردم کشانده و دست مایه ای برای جنجال و هیاهوی رسانه های بیگانه و دشمنان شود.
 
ایشان تأکید کردند: همه باید متوجه مسئولیت خود و شرایط حساس کنونی باشند.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به عصبانیت دشمن از حوادث منطقه و پیشرفتهای علمی و تأثیرگذاری ملت ایران افزودند: یکی از روشهای موذیانه و موریانه وار دشمن در این شرایط، ایجاد اختلاف از راههای نفوذ است که همه باید مراقب باشند و اختلاف ها را به حداقل برسانند.
 
حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: اختلاف نظر طبیعی است اما این اختلاف نظر نباید به اختلاف در عمل و گریبانگیری و مچ گیری در مقابل مردم، تبدیل شود.
 
ایشان تأکید کردند: از امروز تا روز انتخابات، هرکسی که بخواهد اختلاف ها را به میان مردم بکشاند و از احساسات آنها در جهت اختلافات استفاده کند،‌ قطعاً به کشور خیانت کرده است.
 
رهبر انقلاب اسلامی، مسئولان کشور را زحمت کش و دلسوز خواندند و خاطر نشان کردند: مسئولان بدنبال کار و تلاش هستند که برخی اوقات غفلت هایی هم انجام می گیرد اما امیدوارم خداوند بر اساس نیت هایی که بدنبال خدمت به مردم هستند، ملت ایران را در همه میدانها موافق کند که قطعاً هم اینگونه خواهد بود.
 
نامه لاریجانی به رهبر انقلاب/ دستورات ولی امر مسلمین برای ایجاد وحدت واجب است
رئیس مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی، بر رهنمودهای ناصحانه و وخیرخواهانه ایشان در باب توجه به حساسیت شرایط کشور و لزوم همدلی مسئولان در ایجاد فضای وحدت و اخوت در آستانه عید سعید غدیر تاکید کرد.

نامه آیت الله لاریجانی به مقام معظم رهبری: پیام شما باجان ودل دریافت شد
آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه با ارسال نامه ای به محضر مقام معظم رهبری سخنان امروز ایشان در جمع دانشجویان خطاب به مسئولان و سران سه قوه را وحدت بخش و نشات گرفته از سر چشمه زلال ولایت دانست.
 
شورای نگهبان مصوبه تعیین تکلیف مابه التفاوت قیمت ارز را تایید کرد
رئیس مجلس شورای اسلامی از تایید مصوبه مجلس در مورد تعیین تکلیف مابه التفاوت قیمت ارز از سوی شورای نگهبان خبر داد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها در جمع خبرنگاران در مورد مسائل اقتصادی مجلس نظر مشورتی خود را ارائه کرد تا جلوی این وضعیت نابسمانی ارز گرفته شود اما هدایت و مسئولیت کار با دولت است، الان مشکل قانونی نداریم.
 
لاریجانی گفت: کاری که در مجلس انجام شد دو چیز بود یکی اینکه منابع ارز که به فروش می رسد، کجا مصرف می شود و دیدم که روز گذشته شورای نگهبان آن را تایید کرده و اشکالی بر آن وارد نبوده است و یک نوع حمایت هایی از بخش صنعتی و تولیدی کشور در این طرح لحاظ شده است.
 
وی تصریح کرد: یک طرح دیگر هم در کمیسیون مطرح است که قدم بعدی هدفمندی یارانه ها است و سوال این است که با توجه به شرایط کنونی آیا امسال وقت برداشتن مرحله دوم در این قانون است یا نه برداشت بسیاری از افرادی که در مجلس هستند این است که الان زمینه فراهم نیست و مردم آمادگی برای افزایش قیمت گاز و بنزین ندارند لذا گام بعدی باید زمانی برگزار شود که شرایط بهتری از لحاظ اقتصادی در کشور مهیا باشد.
 
درباره سخنان اخیر مقام معظم رهبری و توصیه به مسئولان در عدم دامن زدن به اختلافات اظهار داشت: فکر می کنم مطلب ایشان کاملا روشن بود.

فرمودند اختلاف نظر یک امر طبیعی است و اشکالی ندارد که وجود داشته باشد لیکن کشاندن آن به صحنه رسانه ها و ایجاد کشمکش درست نیست چون خیلی از کارها به طریق دیگر هم انجام می شود.
 
لاریجانی گفت: فکر می کنم نه درباره سران سه قوه بلکه همه مسئولان، در شرایط فعلی تا آنجا که ممکن است با یک نگاه مثبت کارها را به جلو ببرند و اگر اختلاف نظری است اختلاف نظرها در جای خود مطرح شود و فوری رسانه ای نشود.
 
وی ادامه داد:کمی هم رسانه ای ها مسئولان ر ا در شرایطی قرار ندهند که اطلاعاتی از آنها بگیرند و جای دیگر جور دیگری شود و این خود به یک مسئله تبدیل گردد.
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


پنج شنبه 11 آبان 1391

توسط فدائیان |

طبقه بندی: اخبار سیاسی
برچسب ها: خبر اخبار سیاسی رهبر انقلاب خامنه ای احمدی‌نژاد دکتر ولایتی علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه هیئت شهدا هیئت الشهدا هیئت الشهداء هیئت الشهداء قزوین



به پایگاه اینترنتی هیئت الشهداء قزوین خوش آمدید ................ تأسیس 1386
پست الکترونیک

پروفایل مدیر وبلاگ

اخبار
مذهبی
سیاسی
مراسم هفتگی
دانلود مداحی صوتی
ماه محرم
ماه صفر
فاطمیه
ماه رمضان
ویژه شهادت
سایر
دانلود مداحی تصویری
ماه محرم
ماه صفر
فاطمیه
ماه رمضان
ویژه شهادت
سایر
دانلود نرم افزار مذهبی
کامپیوتر
موبایل
دانلود سایر
کامپیوتر
موبایل
کلیپ
آلبوم تصاویر
آقا
علما
شهدا
هیئت
مقالات
مقالات مذهبی
مقالات انقلابی
زندگی نامه
امامان
شهدا
وصیت نامه
امامان
شهدا
عمومی
پاسخ به سوال و شبهات شرعی
سامانه پیام کوتاه (ثبت موبایل)
درباره هیئت

فدائیان

حاج منصور ارضی-مناجات شب اول تا نوزدهم رمضان سال ۱۳۹۲
حاج عبدالرضا هلالی-عزاداری ماه رمضان سال ۱۳۹۲
حاج محمدرضا طاهری-مناجات شب ۱ الی ۲۳ ماه رمضان سال ۱۳۹۲
حاج سعید حدادیان-مناجات شب اول تا بیست و یکم ماه رمضان سال ۱۳۹۲
حاج حسن خلج-مراسم عزاداری شب ۱۹ و ۲۱ ماه رمضان ۱۳۹۲
کربلایی جواد مقدم-عزاداری شب ۲ الی ۲۱ رمضان سال ۱۳۹۲
حاج محمود کریمی-مناجات شب ۱۷ الی ۲۲ رمضان سال ۱۳۹۲
حاج حسین سیب سرخی-حاج رضا هلالی-شب ۲۲ رمضان ۱۳۹۲
گلچین مدح و سرود از ولادت امام حسن مجتبی (ع)
ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) مبارک باد
میلاد منجی عالم بشریت
در جواب کسانی که می گویند رأی نمی دهیم می گویم
گلچین مدح و سرود از عید مبعث پیامبر اکرم (ص) سالهای گذشته
حاج سید مجید بنی فاطمه-شب شهادت امام کاظم (ع) سال 1392
گلچین روضه و سینه زنی از شهادت امام موسی کاظم (ع)
به امامت رسیدن امام خامنه ای
به بعثت رسیدن خاتم الأنبیاء حضرت محمد مصطفی (ص) مبارک باد
حاج محمودکریمی-شام وفات حضرت زینب (س) سال 1392
حاج سعید حدادیان-مراسم عزاداری وفات حضرت زینب (س) سال ۱۳۹۲
حاج مجتبی رمضانی-شام شهادت حضرت زینب (س) سال 1392


پایگاه جامع عاشورا
قالبهای مذهبی وبلاگ
معصومان بزرگ
اخبار علمی
جانم فدای رهبر
یا صاحب الزمان
بچه های بسیجی
سايت حضرت عباس
تا شهدا با شهدا
هیئت فاطمیون قم(حاج مهدی سلحشور)
๑۩๑ خادمین شهدا ءساوه๑۩๑
منتظران مهدی او خواهد آمد
طلوع ستاره
دیوونه حسین حسین حسین
کاش عصر ظهور را درک کنیم
رهروان۱
هیئت محبین المهدی(عج)
امام حسین‏(ع‏)‏
امام زمان (عج الله)
كانون فرهنگي وهنري امام حسن مجتبي (ع)
کلیپهای والاترین
جبهه سایبری محبان الزهرا سلام الله
پایگاه بصیرتی و مقاومت سایبری 2013
فرهنگی هنری
اصحاب المهدی
☫رهبرم سیدعلی☫
˙·٠●❤جنبش اسلامی سایبری❤●٠·˙
ღ دلنوشته های من ღ
امــــام عــصـــر (عـج)
زمزمه های چادر مشکی
حجاب اسلامی
اسلام ناب محمدی
شهدا شرمنده ام
دختران مهدوی
بصیرت
ღ شیعه عاشق....... ღ
منتظر مهدی
یا لثارات الحسین
سبکبالان عاشق
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60